IK BLIJF!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu IK BLIJF!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu

IK BLIJF!!!

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

18 November 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

selamat pagi!!!

Na lang wikken en wegen...
wegen en wikken..
Na gewikt en gewogen te hebben,
Heb ik besloten dat IK BLIJF!!!!

Ik heb gister mijn ticket omgeboekt, ik blijf nog in Azie tot 21 februari!!

Gister ben ik aangekomen in Kuala lumpur. Een stad vol met verschillen en Culturen. Ik was gelijk al onder de indruk van deze diverse stad!
Vanaf het vliegveld was het nog een heel eind naar de stad, maar alles was erg goed geregeld.
Mijn thaise nummer deed het alleen niet, dus ik moest maar hopen dat ik Narani in deze grote stad kon vinden. Gelukkig wist ik de naam van haar guest house (aka opvang huis voor mannen die door hun vrouw het huis uit gezet zijn.)
Toen ik daar aan kwam wist de eigenaar ook gelijk naar wie ik op zoek was, aangezien zij de enige vrouw in het opvangtehuis was.
Ik voelde er niet zoveel voor om mij in het opvangthuis te gaan zettelen, dus zijn we op zoek gegaan naar een wat beter Guest house!!
En gevonden, ik heb me nu genesteld in een soort van studenten huis! echt heel erg leuk!! en we hebben een keuken!!! (niet dat ik van koken houd, maar het is leuk dat de mogelijkheid er is :) ) Want eigenlijk ben ik het ook wel een beetje zat om altijd in een restaurant te eten.

Nu kan ik niet wachten om de stad te gaan bekijken!!

  • 18 November 2008 - 06:25

    Trudy:

    Heerlijk voor je dat het mogelijk was om je ticket om te boeken.Geniet ervan en blijf veel schrijven.Ik kijk uit naar je mail.
    kussssssssss

  • 18 November 2008 - 08:29

    Judy:

    Rianne!!WAT VET DAT JE BLIJFT!!!VET!VET!VET!Ik heb je net een mail gestuurd via hyves over onze date, maar nu hebben we dus nog meer mogelijkheden om elkaar te zien! Mieke en ik blijven ook tot eind feb in Azie (vanaf jan. naar indonesie). Daarna gaan we richting Aussie! We kunnen oud en nieuw samen vieren!!!
    Leuk joh, dat je langer blijft! Doe je goeoeoeoeoeoeoed!!! :)

  • 18 November 2008 - 08:50

    Mieke:

    hahah die rianne! Blijft gewoon nog wat langer. Goed plan!

  • 18 November 2008 - 09:44

    Linda:

    Nee he... dat meen je niet!!!
    Kom je dan op 21 feb naar nieuw zeeland? gaan we nog ff een maandje dat landje doen!
    greetz en geniet ervan!

  • 18 November 2008 - 10:59

    Dil:

    Wat goed dat je hebt besloten om langer te blijven! kus

  • 18 November 2008 - 17:32

    Isabelle De Kip:

    ja hoor...zij flikt het gewoon!!!tijger je hebt gelijk... !!

  • 18 November 2008 - 21:56

    Frank:

    Héél veel plezier nog daar!! Het leven is een film die je zelf regisseerd ;-)

    Kus

  • 19 November 2008 - 10:50

    Gerjan :

    heeyyy rian!! dank jewel ... ben der echt blij mee en duiken is echt verslavend ja!! wat vet dat je nog blijft!! ik ga morgen naar ko phang nang halfmoonparty.. kijk er naar uit!! als je weer in thailand bent moet je ff laten weten he misschien kunne we dan ff ophoeken.. iig eers nog veel plezier in kuala lumpoer!!

    kuzz

  • 21 November 2008 - 08:17

    Kim En Chicky:

    Goed bezig mop! Voel me vereerd dat je nog ff met me hebt gebeld.

    Ben ook blij dat 21 op een zaterdag valt waarschijnlijk kan ik je dan gewoon weer ophalen. Moet dat wel ff regelen met opa en oma.

    Herkenbaar kleurtje is je site trouwens ;-)

  • 01 December 2008 - 21:23

    Nance Willemsen:

    Echt super kick dat je nog lekker 2 maandjes blijf! Veel te koud hier.. =) Kus van Lenn en mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Azie 2008/2009

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2009

DIVE MASTER

02 Februari 2009

Een impuls...

24 Januari 2009

Diver, diver are you allright, I'm a rescue diver!

08 Januari 2009

Gelukkig nieuwjaar!!!!!

20 December 2008

spie spa spinnetje....
Rianne

Actief sinds 05 Sept. 2008
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 39990

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 27 Augustus 2010

South africa

09 September 2008 - 21 April 2009

Azie 2008/2009

Landen bezocht: