Gelukkig nieuwjaar!!!!! - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar!!!!! - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar!!!!!

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

08 Januari 2009 | Thailand, Ko Lanta

sawadikaaaaaa!!

Het duurde weer even, maar dan toch een verhaal!!

Ik heb echt zo'n leuke tijd gehad de afgelopen 2 weken, dat ik gewoon niet weet waar ik moet beginnen.
Er is zoveel gebeurd, zoveel veranderd en het is zooooo vet!

Ik ben nog steeds in Ko Lanta. Ik ben opgenomen in de Flip Flop famillie, en woon en werk nu dus op de duikschool.

De afgelopen dagen waren echt geweldig, judy en mieke op bezoek :)
Gezellig in mijn appartementje!
De dames waren gelukkig precies op tijd voor kerst.
Ik mocht van de dames mijn sok zetten. Ik natuurlijk bloed nerveus, heb de hele nacht niet kunnen slapen. Na wat woelen en kroelen in mijn bed viel ik dan toch in slaap. Droomde over de kerstman en zijn slee, en hoe ik deze door de strakblauwe thaise hemel zag vliegen.
Toen de zon eindelijk op kwam wist ik niet hoe snel ik uit de veren moest komen. Stond recht op naast mijn bed op zoek naar mijn sok!
En ik kan jullie nu vertellen, DE KERST MAN KOMT OOK IN THAILAND!!

Maar dit was niet mijn enige kerstcadeautje, het grootste komt nog.....
Mijn infectie was uit mijn been.. IK MOCHT GAAN DUIKEN.
de eerste duik na mijn infectie was op eerste kerstdag GRUWELIJK!!

Na de duik zijn we lekker hollandse kerst gaan vieren.
Kerstmuts op, cadeautjes onder de boom, wijntje erbij, en lekker eten, eten en nog meer eten!
Na ons overheerlijke kerst diner zijn we kerst gaan vieren op het strand. Lekker housen met de blote voetjes in het zand!

De dagen erna heb ik voornamelijk gechilaxt. Beetje duiken, beetje snorkelen en vooral ook Basken op het strand.

En toen kwam oud en nieuw.
Dat betekende dus nieuwjaars-kopen.
Dus de 3 musketiers gingen naar de supermarkt en daar gingen we losss.....
Zoveel lekkere dingen!! hollandse kaas (old amsterdam hmmmm.) nog meer hollandse kaas, blauwe kaas, brie en ga zo maar door. En natuurlijk ook CHAMPAGNE EN VUURWERK.
maar eigenlijk kwamen we voor.. de ingredienten van OLIEBOLLEN!!
Na ff zoeken, vertalen en denken. Vonden we dan toch alles wat we nodig hadden!! klaar voor nieuwjaar.

En daar gingen de keukenprinsessen.
Lekker koken en kokkerelllen in de keuken van flipflop.
Waren de olibollen klaar!
Oliebolletje, toostje, champagne!!
Net als thuis!
Het nieuwe jaar hebben we gevierd op het strand, bij een concert van Job 2 doo. De beroemde thaise reggae band.

Nieuwjaarsdag werd ik al vroeg mijn bed uitgehaald door Ady.
We zijn met de speedboot gaan varen. Lekker decadent.. wijntje, pizza zonnetje. Beter kan het nieuwe jaar natuurlijk niet beginnen!!!

GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!


  • 08 Januari 2009 - 08:31

    Robbert:

    Hey zusje! Het verhaal heeft zich idd even op zich laten wachten maar volgens mij kwam dat vooral omdat je betere dingen te doen had... Alleen maar goed!!!! Volgens mij vermaakt je je daar prima! Zorg je er wel voor dat je je niet te goed vermaakt want je moet ook wel weer een keer naar huis hoor! We missen je hier!
    Kus je broer!

  • 08 Januari 2009 - 08:37

    10:

    Jeeh eindelijk weer een verhaal, je bent lekker aan het genieten goed bezig het is hier koud. Ik heb weer genoten van je verhaal. Tot snel lieverd!

  • 08 Januari 2009 - 08:57

    Frank:

    Rianneeeeee!!

    De feestdagen klinken helemaal super daar!! Hetzelfde als hier maar dan met een helder strakke blauwe hemel met een warme zon aan de horizon!! In Nederland hebben we een griep epidemie.. Mik en ik zijn ook beide ziek.... Héél veel plezier nog!!

  • 08 Januari 2009 - 08:59

    Sashanna:

    Schatje!!

    Wonen op een duikschool. het lijkt wel een droom he.

    Wel heel chill dat je oliebollen hebt kunnen bakken!

    Volgend jaar maar weer Kerst en Oud en Nieuw daar?

    Kussss

  • 08 Januari 2009 - 11:10

    Ellen De Instuif :

    Hi Rianne,

    klinkt echt te gek! Ennuuh nu ik zelf weer terug ben in het koude kikkerlandje ben ik natuurlijk stinkend jaloers! En wat te gek dat je een baantje op een duikschool hebt, hoe zo een droom van iedere duiker :-)!! Dat van je been heb ik ff gemist, maar ik hoop en neem dat alles goede gekomen is... Geniet nog even lekker! Groet!

  • 08 Januari 2009 - 14:46

    Sabrina:

    Ey ouwe chillkikker,

    Zo dat duurde idd ff...
    Je hebt het ook veel te druk met genieten ;)

    Heerlijk verhaaltje heb je er weer van gemaakt meid.

    Vette duikfoto's!

    ben jalours!

    Veel plezier nog, we hyven.

    XXX

  • 08 Januari 2009 - 20:04

    Nance:

    Heerlijk om je verhaal weer te lezen meiss!

    Wonen op een duikschool.. relaxed ook!!

    Kusss

  • 08 Januari 2009 - 20:41

    Trudy:

    Lieve Rianne,
    Fijn dat alles nu weer zo goed gaat. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt.
    kussssssssss

  • 09 Januari 2009 - 09:58

    Judy En Mieke:

    Heeeeeeej!!! Die foto's met kerstmuts en in ady's car zijn grappig joh! Hier (nu nog steeds in Kuala Lumpur) is alles goed. We hebben je 'oasis guesthouse' tip opgevolgd; we hebben al 2x 's nachts een rat in de kamer gehad (tas +pindakaas pot is stukgeknaagt) en we hadden je advies van geen brood op etenswaren in de kamer moeten opvolgen :). OOk zit er een psychotische russische kabouter bij ons op de gang, die 's nachts agressief uit de hoek kan vallen. Meerdere malen hebben wij een drol aangetroffen in de wc, nadat die weer eens niet door medebackpackers was doorgespoeld....MAARRRRRRRR; wat zeggen wij daarop???JUST BASK :)!!! en we lachen er dus om! Vanavond lekker koken in de keuken (LEUK!!) en zondag vertrekken we naar borneo!!! Veel plezier en doe ze de groetjes van ons daar!!! XX

    P.s: ga je je divemaster doen????

  • 09 Januari 2009 - 11:23

    Panna:

    wauw wat vet dieduikfoto'sss leuke oud en neiuw gehad duss beter dat je weer lekker kan duiken!! ik ben nuin Vang vienen tis vet hiero nog nie getubed maar dat komtmorgen!! veel plezier nog!

  • 09 Januari 2009 - 13:44

    Kimmmmyyyyyyyy:

    Moppy wat heb jij een lekker leven zeg. Ik begrijp dat je nog langer wil blijven.
    Het leven ligt je gewoon aan je voeten. Goed bezig...Jij ook ene Gelukkig Nieuwjaar en ik vond het super tof dat je me ff hebt gebeld op mijn B-Day super cool kei gaaf. Ik hou van je.

    PS:Je cadeautje is alweer onder de boom vandaan gehaald en ligt nu bij alle welkomback spulletjes voor Rian ;-)

    Dikke kus liefje

  • 09 Januari 2009 - 15:12

    Isabelle De Kip:

    wat een ontzettend leuk verhaal, ook zo blij getypt... gewoon ECHT rianne,...
    en die duikfoto's....grrr. ben jaloers.. sas vertelde me gister dat er op ibiza ook flink kan worden gedoken!!1 dus dat is echt DE shit!!

    dikke kus

  • 09 Januari 2009 - 18:33

    Rob (Koh Tao):

    Heey die Rianne,

    Heb wat van je reisverhalen gelezen, het ziet er naar uit dat je een suuuper tijd hebt daar! Werken op een duikschool zelfs! Wie had dat gedacht na die eerste middag in het zwembad, hoe vet zeg!!

    Anyway, happy new year, ik zal je af en toe volgen vanuit het ijskoude brabant ;)

    Have fun! kus.

  • 12 Januari 2009 - 18:42

    Daan Gijsbertse:

    Hi there :)

    Looks like you're also having lots of fun!

    Leuk om weer is wat van je te horen. Voert je wereldreis je nog langs Toronto?

    Enjoy!

    ciao

  • 16 Januari 2009 - 07:40

    Diana:

    Super leuk verhaal weer!!!

    En wat een gruwlijke foto's!!!!!

    Have Fun!!!!!

    Dikke Kus

  • 19 Januari 2009 - 10:02

    Mieke En Judy:

    Hee Rian

    We hadden Calvin net misgelopen! Hij had het briefje op de verkeerde deur gehangen..te laat gezien,helaas..anyway doe hem de groeten en geef hem een knuffel! Hoe is het met jou! Roddels willen we horen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Lanta

Azie 2008/2009

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2009

DIVE MASTER

02 Februari 2009

Een impuls...

24 Januari 2009

Diver, diver are you allright, I'm a rescue diver!

08 Januari 2009

Gelukkig nieuwjaar!!!!!

20 December 2008

spie spa spinnetje....
Rianne

Actief sinds 05 Sept. 2008
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 39986

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 27 Augustus 2010

South africa

09 September 2008 - 21 April 2009

Azie 2008/2009

Landen bezocht: