Een impuls... - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu Een impuls... - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu

Een impuls...

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

02 Februari 2009 | Thailand, Ko Lanta

Sawadikaaaaaaaaaaaa!!

Een impuls is een prikkel waar je naar handeld zonder er al te lang over na te denken...
Zo is dat ook gegaan met mijn nieuwe tatoo, en ik ben er MOEILIJK blij mee.
Het begon allemaal met julian, hij wilde graag een tepelpiercing. En ik was natuurlijk zo lief om mee te gaan naar de tatooshop :)
De stipjes werden gezet, en de naald werd er doorheen geprikt. Zijn gezicht vertrok en ik werd ietwat jaloers... IK WIL OOK!!!!
zoo de volgende dag had ik mijn volgende slachtoffer die mee wilde naar de tatooshop, mijn buddy Rachel. We kwamen eigenlijk voor oorbellen, maarrrrr... ik wilde toch wel wat tatoo informatie! En voordat ik het wist lag ik op de bank en voelde ik de naald achter mijn oor kriebelen. ZZZZZZZZZ!!! 20 minuten later, stond mijn nieuwe tatoo erop!

EEN IMPULS

  • 02 Februari 2009 - 06:36

    Kim En Chicky:

    Moppyyyyyy
    Hij is echt heel erg mooi. Mijn zusje zal jalours zijn.
    En wat hebben jullie het gezellig. Die Laatste foto is echt cool.

    Mis ya en we skype zoen

  • 02 Februari 2009 - 08:37

    Mies:

    Heeeey Chica!

    Suuuupermooi joh!! Strakke actie ;)

    -xXx-

  • 02 Februari 2009 - 10:15

    Sabrina:

    Bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!
    Zal wel pijnlijk zijn achter je oor?

    Kussie!

  • 02 Februari 2009 - 10:21

    Isabelle:

    had er laatst een gesprek over mt manon, dat jullie het zo graag daar wilden laten zetten,
    hij is wel echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg vet en cool... en fijne foto's van Julian ;-)

  • 03 Februari 2009 - 15:25

    Trudy:

    Ziet er allemaal weer gezellig uit. Niet teveel impulsiefs doen hoor!
    kusssssssss

  • 03 Februari 2009 - 15:30

    Pat Van 10:

    hij is erg vet veel plezie nog
    x

  • 04 Februari 2009 - 11:45

    Dafne:

    hey rian

    hoe is het nou daar. ik krijg ook een nieuwe tatoo op me voet. maar vond je het niet eng dan om het daar te laten zetten.

    xxxies daf

  • 05 Februari 2009 - 13:50

    Sabrina:

    Ik sluit me aan bij Isabelle, foto's van Julian zijn niet verkeerd.

    :)

  • 06 Februari 2009 - 13:33

    Kim :

    Alleen de foto's met Julian of Julian??????

    HAHAhahahahahahah

    IMPULSen zijn de BOM ik mag 28 mei weer

  • 08 Februari 2009 - 05:33

    Linda:

    Bula chicky,

    Alles goed aan de andere kant van de evenaar?
    Ik ga morgen naar New Zealand, eindelijk!

    Vette Tattoo! Bijzondere 'Rianne' plaats!

    greetz

  • 11 Februari 2009 - 12:50

    Dil:

    Wel een hele mooie tattoo.. Maar je kan toch nog steeds terug komen de 21e;)

  • 20 Februari 2009 - 07:36

    Moeder Gans:

    hihi,
    Nee geen nieuwe Erik!
    Wel een gezellige reispartner!
    greetz en pas goed op jezelf!

  • 22 Februari 2009 - 21:32

    Elonka:

    zoooo...

    lekker joh daar.
    jij zet letterlijk en figuurlijk de boementjes buiten!!
    genieten maarr
    kussie xxx

  • 27 Februari 2009 - 17:13

    Panna:

    heeyy snorkol kom je ook nog is trug haha zou lekekr daar blijven!!! veel leukerr!!

  • 07 Maart 2009 - 10:52

    Peter En Conny:

    je bent jarig vandaag van harte gefeliciteerd, laat gauw nog eens van je horen op de site.
    een hele fijne verjaardag.

  • 07 Maart 2009 - 22:07

    Isabelle:

    ssllloooeeerrrriiiieee!!! je bent nu jarig, heb je al gebeld, maar je zit vast onder water of in de lucht ofzo, hoop dat je een leuke verjaardag hebt, en kan eigenlijk steeds minder wachtn tot je terug bent!!!!! me love you long time!!!

  • 10 Maart 2009 - 07:26

    Dafne:

    heyhey nog gefeliciteerd met je vgerjaardag. nog veel plezier he daar. xx daf

  • 12 Maart 2009 - 17:03

    Laai:

    Hey Wijffie!!!

    Vandaag pas achter je site gekomen... Heb gelijk al je verhalen gelezen! Wat heb je toch een toffe dingen meegemaakt.. Ga je gauw een keer bellen als je ooit nog terug komt in NL... hier namelijk ook een hoop nieuwtjes te melden... dikke kus van je schoolvriendinnetje Laai..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Lanta

Azie 2008/2009

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2009

DIVE MASTER

02 Februari 2009

Een impuls...

24 Januari 2009

Diver, diver are you allright, I'm a rescue diver!

08 Januari 2009

Gelukkig nieuwjaar!!!!!

20 December 2008

spie spa spinnetje....
Rianne

Actief sinds 05 Sept. 2008
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 39989

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 27 Augustus 2010

South africa

09 September 2008 - 21 April 2009

Azie 2008/2009

Landen bezocht: