Diver, diver are you allright, I'm a rescue diver! - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu Diver, diver are you allright, I'm a rescue diver! - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu

Diver, diver are you allright, I'm a rescue diver!

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

24 Januari 2009 | Thailand, Ko Lanta

sawadikaaaaaa!!

Zoals de meeste van jullie al wel weten heb ik weer besloten om wat langer te blijven!!
Ik weet nog niet tot wanneer precies.. en dat idee bevalt me wel. Het past ook precies in de life-style hier, en ik kan je vertellen, DIE LIFE-STYLE bevalt me ook wel!! Ik begin het woord CHILLEXEN en BASKEN oook steeds beter te begrijpen en ik heb het aardig onder de knie!
Net als het duiken trouwns, ik ben geslaagt voor mijn Rescue dive course, en ben begonnen aan mijn dive-master!

De laaste dagen heb ik het super druk gehad, de boot was steeds voller dan vol (en dan nog iets voller) dus er was genoeg te doen.

De dive-masters van Blue planet (een andere dive-school) Zijn allemaal klaar met hun course, dus dat betekende de final test! de snorkeltest!
De snorkeltest was echt te grappig. De jongens moesten allemaal oefeningen doen, met hun mask, snorkel en fins... Voor elke oefening kregen ze punten en een shot.. de laaste test was het drinken van een bucket door een snorkel met mask op.
Rachel en ik keken met gemengde gevoelens.... (dit staat ons ook te wachten)
Maarja misschien moeten we gewoon een beetje trainen.
Dus dat hebben we die avond dan ook gedaan.
De volgende ochent begon de dag weer vroeg, zes uur ging het wekkertje weer.. om de boot klaar te maken voor de duik.
het hele flipflop team was ietwat katerig!
Maar de dag was echt gruwelijk, Ik heb gedoken met een famillie met drie kinderen.
Dus het was lekker druk op de boot, het kind in mij kwam weer lekker naar boven.
Lekker ravotten op de boot, met het excuus dat we het deden voor de kinderen. Mijn kater was gelijk over!
Met kinderen duiken is echt geweldig, kinderen zijn zo enthousiast!!!
Het was echt een van de vetste duiken die ik heb gemaakt.

Vandaag heb ik studie dag.. dus ik kruip zo weer lekker achter de boeken!!




  • 24 Januari 2009 - 03:24

    Rianne Huigen:

    Let vooral bij de laatste foto' op mijn mooie roze mask, en roze duikcomputer!!!! :)

  • 24 Januari 2009 - 07:57

    Trudy:

    Lieve Rianne,
    Wat geweldig allemaal en wat een prachtige foto's !!
    kusssssssssss

  • 24 Januari 2009 - 08:24

    Isabelle De Kip:

    chickaaaaa!!!
    wat cool zeg!! vanuit het niks ben je nu gewoon echt een volleerd duiker!! en rescue diver ook nog!!
    hoe coo, straks je dive master ook nog in je zak, de diploma's vliegen je om je oren, echt geweldig!! Je hebt echt je plekkie gevonden he, als ik geld had gehad, was ik je linea recta komen opzoeken!! hadden we samen lekker kunnen duiken.
    Ik begin je hier in het koude nederland wel steeds meer en meer te missen!
    Bedoel dat je een keertje niet bij een feestje of verjaardag bent, dat is te doen, maar je bent er nu al zoooooooo lang niet bij!!
    ik ga vanvond bij kim slapen en morgen chicky d'r verjaardag vieren, echt zo'n avond en dag waar jij bij hoort, :-(
    Maar goed ik begrijp het volledig, feestjes komen er nog genoeg en iedereen is volgend jaar weer jarig, dus blijf lekker waar je bent, des te m eer genieten wij als je ooit nog terug komt!! en anders kom ik na de zomer zekerrrrr naar jou toe!!
    oh ja, ik was begonnen met je te mailen maar er kwamen allemaal mensen op mijn werk. dus het schoot e ff bij in!
    ik beloof je dat ik snel het hele verhaal type!!
    dikkkeee kuss for you my sushi!!

    love you long time!

  • 24 Januari 2009 - 09:20

    Dafne:

    hey rianne egt gaaf joh wat je allemaal aan het doen bent. en leuk dat je weer langer blijft ik dacht nou als ze terug is ff bellen en ff wat gaan drinken samen maarja dat moet ik dan maar weer uitstellen. het is wel weer fijn hoor dat jeroen thuis is. hier gaat het goed heb net besloten dat ik toch maar de pabo ga doen. dus ik hoop dat je me ooit nog kan helpen daarmee. maarja heel veel plezier nog en we schrijven. xxx daf

  • 25 Januari 2009 - 12:46

    Nance:

    wat heerlijk dat je nog langer blijft!! =) Wat een leventje.. en met duike gaat ook top!!

    Groetjes!

  • 27 Januari 2009 - 08:34

    Sashanna:

    Wat cool.

    De eerst volgende keer dat ik ga duiken is met jou.

    Als ik dan weet hyper ventilatie krijg kan jij me redden :-)

  • 27 Januari 2009 - 10:24

    Conny:

    Hoi rianne leuk weer eens wat van je te lezen. Gaaf hoor dat duiken, en wat een mooie foto's.Echt goed van je dat je al die diploma's hebt gehaald.
    Heel veel plezier nog.

  • 28 Januari 2009 - 06:30

    10:

    pff kom je ooit nog terug!?

    Nee hoor mop vind het super dat je het zo naar je zin hebt op een duikschool helemaal van het leven te genieten, zou alleen even willen dat ik even bij je opbezoek kon maar ja beetje lastig....

    Geniet lieffie!

    Dikke (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Lanta

Azie 2008/2009

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2009

DIVE MASTER

02 Februari 2009

Een impuls...

24 Januari 2009

Diver, diver are you allright, I'm a rescue diver!

08 Januari 2009

Gelukkig nieuwjaar!!!!!

20 December 2008

spie spa spinnetje....
Rianne

Actief sinds 05 Sept. 2008
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 39988

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 27 Augustus 2010

South africa

09 September 2008 - 21 April 2009

Azie 2008/2009

Landen bezocht: