DIVE MASTER - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu DIVE MASTER - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu

DIVE MASTER

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

22 Maart 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Sawadikaaa!!!!!!

Eindelijk heb ik weer is wat te vertellen! Ik heb mijn verhalen opgespaard dus ik kan weer losssss....
Ik moet natuurlijk beginnen met het grote nieuws... Vanaf nu mogen jullie mijn MASTER noemen!
IK HEB MIJN DIVE-MASTER GEHAALDDDD!!!!
Na veel geplons en gespetter, heb ik het dan toch voor elkaar gekregen om mijn master te halen.
Na een paar keer verdwaald te zijn tussen de vissen, kan ik nu dan toch mijn weg vinden onder water, (beter dan in den haag) en mag ik mensen mee onder water nemen op een onderwatertour ;)
Na mijn dive-master kwam er een moeilijker deel... MIJN SNORKELTEST!
Bibberend en bevend zat ik op de de kruk te wachten... op mijn snorkel.
(Op de foto's kan je de angst in mijn ogen zien)
En die angst was niet voor niks. Mijn geweldig buddy's van de duikschool hadden rachel en mij al een keer laten trainen voor de snorkeltest. Die test ging best goed, maar de volgende ochtend......
Zo daar zat ik dus trillend, shakend, bibberend en bevend..
Eerst ging mijn buddy... en toen ging ik. Julian gooide de bucket in mijn snorkel, en ik maar snorkelen.
Maar IK HEB HET OVERLEEFD.. IK BEN ER NOG!!! JOEHOEEEEE....
De volgende ochten was ik iets minder spraakzaam, ik zat als een doodvogeltje op de bank.. geler dan een kanariepiet.

Na mijn snorkeltest ben ik nog gebleven om mijn verjaardag te vieren OP HET STRAND.. dat is nog is wat anders dan in de sneeuw!
Na mijn verjaardag ben ik vertrokken naar Maleisie, om daar te gaan werken als dive-master.
Toen we in Maleisie aankwamen, zagen we voor het eerst in lange tijd golven in de zee.
Dus kleren uit, badpak aan, en badderen maar!
Als een klein kind, waren we aan het spelen, duiken en zwemmen in de golven.
Mijn tas lag op het strand, en toen werd het hoogwater....


Al de golven, spetterden en spatterden mijn tas nat.. maar ik had niks door.. toen kwam de grote golf en zorgte dat de tas goed sompig en doorweekt was.
Toen we eindelijk uitgespeeld waren zagen we wat de golven met onze tas had gedaan...
SCHADE:
1 telefoon
1 I-POD
1 Camere
1 Speaker van een I-pod
2 Pakjes sigaretten
50 ringe
3 aanstekers

VET KUT!!!
eigenlijk alles wat ik had als sloeberige arme backpacker, met een beetje waarde ben ik dus KWIJT!!!!

Maarja....


  • 22 Maart 2009 - 15:11

    Marja En Ad:

    zo stoere meid dat heb je ook weer in de pocket en nu maar geld gaan verdienen dan kan je alle verzwommen spullen weer nieuw kopen ,zo te horen heb je het wel erg naar je zin en dat vind ik ook goed om te horen Kim houd me altijd op de hoogte en ik lees natuurlijk je verhalen nou Rian kijk uit geniet en wij houden je in de gaten dikke kus van Marja en Ad

  • 22 Maart 2009 - 15:12

    Trudy:

    Eindelijk weer een verhaal !! Knap dat je je dive master gehaald hebt, gefeliciteerd!! Ik ben blij dat je nu eindelijk een datum hebt dat je terugkomt
    kusssssssssss

  • 23 Maart 2009 - 05:45

    Mieke En Judy:

    Ik had je al gefeliciteerd...maar ik ik doe het nog een keer!GEFELICITEERD! Ene je neemt Jullian gewoon even mee naar Holland! HA! GEzellig

  • 23 Maart 2009 - 08:04

    Kim En Chicky:

    Nou ik ben wel benieuwd naar die datum dat je terug komt!!!!

    Verders ziet die snorkel test er idd doodeng uit ik ben blij dat je nu zo goed bent dat je zelfs dat aan kan. Van harte met je DIVE MASTER en verjaardga en alles wat je goed gaat!!

    Tot eerdaags

  • 25 Maart 2009 - 17:08

    Laila:

    Hey wijffie,

    Wat een avonturen allemaal! ff een vraagje... wie is Julian... hahahaha...

    Ik merk dat je lekker aan het genieten bent en begrijp dat er weer zicht is in het naar huis gaan! Als je weer in 't land bent kom je naar ff langs bij Michel en mij in ons nieuwe huis en ons leuke babykamertje bekijken :-) X Laai

  • 28 Maart 2009 - 18:21

    Moeder Gans:

    Meid, ik ben blij voor je, geniet nog even van de laatste weken daar dan en tot snel in NL.
    We zijn blij dat het nest dan weer kompleet is!

  • 31 Maart 2009 - 16:44

    Lisette:

    Riannneee,

    leuk je verhaal :)
    en wat lees ik nu? Weet je al wanneer je terug komt??

    kussss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Azie 2008/2009

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2009

DIVE MASTER

02 Februari 2009

Een impuls...

24 Januari 2009

Diver, diver are you allright, I'm a rescue diver!

08 Januari 2009

Gelukkig nieuwjaar!!!!!

20 December 2008

spie spa spinnetje....
Rianne

Actief sinds 05 Sept. 2008
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 39997

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 27 Augustus 2010

South africa

09 September 2008 - 21 April 2009

Azie 2008/2009

Landen bezocht: