druk druk druk druk - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu druk druk druk druk - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu

druk druk druk druk

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

21 September 2008 | Thailand, Koh Tao

Druk druk druk druk druk.....

Heb de laatste tijd geen tijd gehad om achter internet te gaan. Maar nu heb ik dan eindelijk een plekje gevonden in mijn drukke vakantie agenda;)

Aller eerst de full moon party! eigenlijk kan ik er maar een ding over zeggen! JE HAD ERBIJ MOETEN ZIJN!!

De dag na de full moon party zijn we gelijk vertrokken naar Koh Tao. Om te gaan duiken.
we wilde allemaal graag onze openwater gaan halen hier in thailand. We konden gelijk de volgende dag aan de slag.

Die gingen we het nachtleven van Koh Tao bewonderen, beleven en ervaren :)
We zijn naar een ladyboy show gegaan.
Gedurende deze show had Elmer al erg veel aandacht van een van de vrouwen... ehhh... mannen, of toch vrouwen;)
je kon het zeker wel flirten noemen alle aandacht en zwoele blikken gingen naar Elmer.
Aan het eind van de show was er nog een laatste act. Hiervoor waren mensen uit het publiek nodig. Dat werd natuurlijk Elmer...
Na enkele minuten kwam Elmer weer te voorschijn, omgetoverd tot een Ladyboy:) echt vet grappig!!

Daarna is mijn duikcursus begonnen. Echt ze hadden wel mogen vertellen dat daar zoveel tijd in ging zitten. Ik dacht dat ik eindelijk was afgestudeerd, kon ik gewoon weer in de schoolbanken. En s'avonds huiswerk maken. Gelukkig waren het maar 2 dagen theorie en daarna gelijk het examen. De 2e dag theorie gingen we ook het zwembad in.
Nadat ik 2 dagen in het zwembad had geoefend, ging ik dan eindelijk en echte duik maken.

NIEUWE VERSLAVING ERBIJ!!!!!

Ik was gelijk verkocht, verliefd en verkikkerd op dat GRUWELIJKE duiken. Wat is dat vet om te doen!
De onderwaterwereld is zo verschrikkelijk mooi en rustegevend. Het is echt onvoorstelbaar hoe vet het duiken is!
Dus nu zit ik nog steeds op Koh Tao....
Mijn open water gehaald. En ben nu op de helft van mijn advanced:)
Ik wil misschien nog en fun dive gaan maken, maar daarna wel echt weg. Anders heb ik straks alleen koh tao gezien... maar ben ik misschien wel master diver;)

  • 21 September 2008 - 10:41

    Rianne:

    Ik ben mijn kabeltje vergeten voor de foto's...
    morgen zet ik ze erbij!!

  • 21 September 2008 - 12:39

    Trudy:

    Gefeliciteerd!! Weer een diploma erbij. Kun je samen met je broertje duiken. Ik ben erg benieuwd naar de foto's, dus gauw regelen hoor.
    kus

  • 22 September 2008 - 07:18

    Manon:

    hey lief vriendinnetje!!

    wij zijn weer veilig thuis. de terug reis ging best snel. we zijn om 6 uur met de taxi naar het vligveld gegaan. omdat onze taxi chauffeur een wedstijd "wie is er het eerst" deed met een andere taxi, waren we binnen een half uur op het vliegveld. ons vliegtuis was een half uur eerder aangekomen. 15.30 nederlandse tijd. toch moesten we nog wachten tot 19uur voor ons vliegtuig naar dusseldorf. daar stond mn mama al te wachten. om 12uur 's nachts waren we in den haag :(:( ik wil terug....ik mis je nu al :(:(

    nou schat ik ben benieuwd naar al je avonturen die je verder gaat beleven

    luv u x x x manon

  • 22 September 2008 - 07:37

    Linda:

    Chicky,
    Dat doe je weer leuk!
    Wachten op de foto's...........

  • 22 September 2008 - 14:17

    Kim En Chicky:

    Hahahaha die foto!!!
    Elmer was echt de klos...HILARISCH.
    En jij met je verslavingen...heel begrijpenlijk. FULL MOON komt wel een keer met jou erbij want dat moet toch echt heel speciaal zijn. Je coole dingen mop, maarja coole mensen coole dingen hahaha

    Dikke kussen voor jou van ons

  • 22 September 2008 - 14:19

    Isabelle:

    Wouw Wouw Wouw.... ben er ff voor gaan zitten met een bakkie thee om je verhaal te gaan lezen, duiken is echt verslavend he,... ik had je gewaarschuwd he,...als je 1 maal op koh tao bent geweest, zit het in je hart,...een heerlijke thuisbasis voor daar toch!!we kunnen er ook met zijn alle gaan wonen??!! haha... maken we een g-unit berg, met allemaal huisjes waar wij op wonen!!
    moppiee ik mis je!

  • 22 September 2008 - 15:20

    Dilys:

    He Rian,

    Wat leuk dat je aan het duiken bent!! Ben benieuwd naar je verdere tochten.. Het is hier wel erg stil zonder je!
    Dikke kus

  • 22 September 2008 - 18:07

    Judy:

    ooooooooooowh; wat leuk om te lezen en wetende dat ik er over 2 weken ook ben!! Als ik je verhalen zo lees; dan beginnen de duikkriebels bij mij ook weer helemaal!! Goed bezig; dat je je advanced al ah halen bent!
    wat grappig van elmer; knapperd; haha!!!
    Zin om je te zien riannetjuh!! Met alle vette feestjes, duiken en mooie stranden die erbij horen!!!

    Ik hyves je binnenkort! Veel plezier!! X Judy

  • 23 September 2008 - 16:52

    Michael:

    Lekker hoor meid! Zo te lezen heb je het prima naar je zin! Duiken is inderdaad echt vet! Net alsof je in een aquaruim rond zwemt daarzo op Koh Tao!!! Geniet ervan, hier is de herfst inmiddels al begonnen...grrrr
    Kus Michael

  • 24 September 2008 - 15:53

    Sashanna:

    Moppie!!!!

    Duiken is gruwelijk he. Het is ook echt een verslaving. En zeker daar.

    Ko Toa is de bom.

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Azie 2008/2009

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2009

DIVE MASTER

02 Februari 2009

Een impuls...

24 Januari 2009

Diver, diver are you allright, I'm a rescue diver!

08 Januari 2009

Gelukkig nieuwjaar!!!!!

20 December 2008

spie spa spinnetje....
Rianne

Actief sinds 05 Sept. 2008
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 39988

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 27 Augustus 2010

South africa

09 September 2008 - 21 April 2009

Azie 2008/2009

Landen bezocht: