Koh phangan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu Koh phangan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu

Koh phangan

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

14 September 2008 | Thailand, Bangkok

Sawadeeka!!
Oh oh oh oh wat is thailand vet!!

Na dat ik aangekomen was, ben ik dus naar Ko sag road gegaan. wat is het daar vet gezellig. overal waar je keek waren barretjes op straat. En de sfeer daar was vet relax. Ik ben maar gelijk aan de buckets gegaan, en dat heb ik de volgede ochtend goed gemerkt ;)!!!

Voor de volgende avond had ik een busreis naar Koh phangan geboekt. Lekker met een katertje in de bus.
Thuis was me al verteld dat de bussen in Thailand nog al koud zouden zijn. Maar zo'n vrieskist als dit had ik niet verwacht.... het had weinig gescheeld of ik was onderkoelt geweest;).
De bus en boot deden er in totaal 16 uur over, ik kwam dus aardig verrot aan. Maar gelukkig kwamen manon en elmer me ophalen en stond er een cocktailtje klaar.

Mijn plan was om lekker op tijd naar bed te gaan, aangezien ik in de vrieskist niet echt heb kunnen slapen. Maar dat ene cocktailtje werd er nog een, en voordat ik het wist zat ik weer aan de buckets.

We zijn lekker gaan chillen in een tentje aan de in het dorpje van hat rin. Hier hoorde we van de eigenaar dat ze 's avonds naar een feestje gingen aan de andere kant van het eiland. Daar zijn we natuurlijk ook heen gegaan.
Je moest er heen met de boot, daarna moest je op goed geluk een stukje jungle door, luisterend naar de muziek, in de hoop dat je de goede richting op liep.
Het feestje was in een soort van boomhut. en er werd van de gekke vage aparte goatrance achtige gedraait. vet vet vet!!!
Maar helaas, na een uurtje moest ik toch echt afhaken (en manon gelukkig ook) Ik was gesloopt.

Next day.
Ik besloot het wat rustiger aan te gaan doen, lekker chillen in een hangmat. Boekie erbij. Geen alcohol gewoon rustig aan. Bijkomen of te wel tot rust komen.
Maar toen kwam het idee van de Happy Shake. Het vieste drankje wat ik ooit gedronken heb, wat is dat smerig. Maar het was wel erg Happy :)

Vandaag zijn we het eiland gaan bekijken. Dat was ook echt te grappig. Verhalen gehoord over een prachtige waterval. WIj met het een scootertje het eiland verkennen. Dit was wel heel vet, want ik had alleen het strand en de barretjes nog maar gezien.
Toen kwamen de borden van de waterval. scooter geparkeerd en verder te voet. Dit was een klim (op slippertjes) tussen de bomen door, over de rotsen. Eindelijk zwetend en stinkend boven gekomen, kwamen we bij de waterval............

deze was niet meer dan een KABBELEND BEEKJE. het water viel niet eens, er stroomde een klein straaltje water zachtjes naar beneneden.
een beetje een tegenvallertje dus.

Nou dit was het dan wel tot nu toe. Vanavond is de FULL MOON party!!!!
kan niet wachten.
tot snel

KUSSSSSSS


  • 14 September 2008 - 10:54

    Mik:

    Lekker samen met Elmer en Manon ;) Je bent je eerste week lekker actief :d Veel plezier op de fullmoon party!

  • 14 September 2008 - 14:42

    Trudy:

    Je hebt al veel gedaan in zo'n korte tijd.Leuk dat je ons zo goed op de hoogte houdt van je belevenissen.Vandaag lekker met Kiki en Kristal naar het Hartenkamp geweest. Papa is racen in Duitsland en komt maandag weer terug. groetjes aan Manon en Elmer.
    kus mam

  • 14 September 2008 - 17:10

    Linda:

    Heej Chicky,

    Dat klinkt goed allemaal!
    geef je je lever ook af en toe een beetje rust??? hihi greetz

  • 14 September 2008 - 17:45

    Sashanna:

    Ja die waterval ben ik ook naar toe gelokt ha ha!!

    Nu is het bij jou 02.00 's nachts. Dus je staat vast helemaal los te gaan daar! Op alle soorten muziek.

    Je moet langs hat rinn inn ofzo gaan. Dat zit op de heft van het strand.

    Daar kennen ze ons vast nog wel Mikey 50 bath en er was een hond die heet cheese. Echt heel leuk daar en lekker eten aan de zee!

    Ik verwacht morgen een vol verslag van de party. Oh ja die rode bucket kan ook heel leuk als hoedje, dan lijk je net Abu van Alladin ha ha.

    Samsong RULES!!!!!

    En ik wil foto'ssssss :-)

    Mis je. Kusssss

  • 14 September 2008 - 21:00

    Kim:

    Gekkerd!

  • 14 September 2008 - 21:33

    Isabelle:

    riannnnuuh! jij staat nu te feesten op de fullmoon, ik zit gewon heel saai een biertje te doen in a'dam...
    heel erg vet je verhaal!!
    zoo lekker om je verhalen te horen, ga je van de week ff prive mailen.... ik kijk echt uit naar je nieuwe verhaaaaalll

    fulllllll moooooonnn GRU-WE-LIIJJKKK!!

  • 14 September 2008 - 23:51

    Roy:

    Heey chick, Soehoi!
    Je maakt me kenkerjaloers!!! Echt te vet dat je het (nu al!) zo leuk hebt. Er staat je nog heel wat te wachten, hoop wel dat je het niet te leuk krijgt want dan zien we je niet meer terug :( Ben benieuwd naar al je verhalen! Je word hier alweer gemist, leef je uit met de buckets en de samsong (de shit!!) dan komt t allemaal goed.. (moet ik zeggen) haha.. Dikke dikke kus en ik hoor van je ka-toy roy.. Rak nah dik bah!! Kussssssss

  • 15 September 2008 - 07:55

    10:

    Lekkerding,

    Echt wat voor jou zo'n waterval! Geniet

  • 15 September 2008 - 11:08

    Sappie Brouwertje:

    Yo stoere!
    Vette vette vette vette SHIT!!! Ben echt zo benieuwd naar je Full Moon verhalen, 14 Oktober weer toch?? Dan samen met Mieke, Judy, Thieske en IKKKKKK!!!

    Heb je ook al dikke harige spinnen gezien?


    Btw. wel echt lekker (voor jou) om te weten, dat het in Nederland al weer een stuk kouder is.
    Had vanmorgen een hele rode neus zo fris is het al ;)

  • 15 September 2008 - 14:58

    Nicole:

    Hoi Rianne, wat leuk dat we hier kunnen lezen wat jij allemaal doet. Thailand is echt super he', vind ik ook. Heel veel plezier nog.

    Groetjes,Nicole en Jack!

  • 15 September 2008 - 16:06

    Sashanna:

    Ik wacht op je update..... :-)


  • 16 September 2008 - 09:02

    Judy:

    FOTO''S!!FOTO'S!!FOTO'S!!!

  • 18 September 2008 - 07:29

    Conny:

    leuk dat je een foto erbij hebt gezet, moet jeroen ook doen. Ga je ook mee duiken, echt te gek.Ik m is jullie fijn dat je zo veel schrijft. kus

  • 19 September 2008 - 10:53

    Isabelle:

    hallloowww! het word tijd voor een nieuw verhaal hoor!! kom op met die zonnige verhaaltjes voor ons het kikkerlandje!!
    dikke X

  • 19 September 2008 - 16:58

    Robbert & Ola:

    Hi Rian,

    Nice to see you and read you have fun in Thailand! We only miss some more pictures. Maybe you can also do your stories in english so Ola can read them herself ;) Enjoy your time and keep us posted!!!
    Robbert & Ola

  • 20 September 2008 - 10:43

    10:

    Updaten!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Azie 2008/2009

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2009

DIVE MASTER

02 Februari 2009

Een impuls...

24 Januari 2009

Diver, diver are you allright, I'm a rescue diver!

08 Januari 2009

Gelukkig nieuwjaar!!!!!

20 December 2008

spie spa spinnetje....
Rianne

Actief sinds 05 Sept. 2008
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 39993

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 27 Augustus 2010

South africa

09 September 2008 - 21 April 2009

Azie 2008/2009

Landen bezocht: