oerhollands bezoek! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu oerhollands bezoek! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu

oerhollands bezoek!

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

02 Januari 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

Sobonnaa.


Allereerst Iedereen EEN HEEL VET 2010!
Ik hoop dat iedereen een super vet feest heeft gehad!!

Ik heb eindelijk internet! dus geen excuus meer om geen verhalen meer te schrijven!

en ow wat is er veel gebeurd!

de laaste 2 weker waren erg druk en hectisch!
Ouders, schoonouders, mijn broer en Ola op bezoek! wat een drukke drukte en dat allemaal in ons kleine huisje!
MAAR..het was een gezellige Nederlandse drukte.. en ow wat had ik dat gemist!
mijn moeder had zelfs allemaal oerhollands servies mee genomen!
en old amsterdam.. wat is dat toch lekker! volgende keer vraag ik om een harinkje! want die mis ik ook wel heel erg.. er is hier zoveel vis in de zee, maar niks kan op tegen een oerhollandse haring.

Ik ben de afgelope dagen ook lekker verwent. lekkere etentjes... lunch op werk... het huis was schoon! wat een luxe..

Het enige jammere was dat we elke dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat moesten werken, dus eigenlijk maar weinig tijd met familie konden doorbrengen. dusssss....
vanaf nu zorg ik dat ik vrij ben als er bezoek is..


vannochtens de familie uitgezwaait en nu zijn we weer alleen in on paradijsje.

Maar het jaar begint goed!
want IK HEB MIJN INSTRUCTEURS GEHAALD!!
en heb mijn eerste open water course al gegeven.
en wat was ik zenuwachtig....
Ik dacht dat ik wel wat gewent was wal als basisschool juffie...
maar nu moesten ik een groep mee nemen op hun eerste duik...
al die beginners.. als dat maar goed gaat!
Gelukkig hebben ze het allemaal overleefd en ik ook.
Ik heb hier nu een fulltime baan, partime in de duikshop en partime als instructeur.
Ik hoop dat ik zo snel mogelijk fulltime als instructeur aan de slag kan want daar heb ik het natuurlijk allemaal voor gedaan!


TOT SNEL!!!

kusss



  • 02 Januari 2010 - 18:50

    Isabelle:

    Lieve rian en Julian! Wat fijn dat jullie een huisje hebben! Je bent al echt lekker ingeburgerd want je hebt zelfs al kippen schreef je! Dat je er 1 naar mij, maakt me berentrots ! Ik zal je van de week ff een update vanuit Nederland sturen!! Hele dikke kus en jullie ook een fantastisch Nieuwjaar!
    Dikke kus van mij én van roy!

  • 03 Januari 2010 - 12:38

    Linda:

    Lieverds,

    Happy new year, maar dat gaat wel lukken zo te zien en lezen in Zuid Afika!
    Gaaf huisje en vet dat je een baan hebt!

    Geniet er lekker van!

    Koude groeten uit Holland!

  • 03 Januari 2010 - 15:12

    Willy En Eer:

    Hey Rianne!

    Gelukkig nieuwjaar! het is vet koud hier, maar we hebben wel weer een knalfeest gehad met oud en nieuw. En ons eerste jaar zit erop! op naar het volgende, hopelijk net zo goed als deze met de zaak. We hopen dat het hier maar snel lente mag worden zodat we weer kunnen motorrijden. Gaan eind deze maand boeken voor 2 weken noorwegen jippie!
    Heel veel liefs ook aan Julian, Wil wacht nog op een foto van een hele grote slang:)
    xxxxxxxx Wil en Eer

  • 04 Januari 2010 - 21:19

    Je Broer!:

    Hey zushi! Ik ben weer terug in het KOUDE nederland! Was een lange reis maar dat was het zeker waard! Super gehad in jullie paradijsje! Nogmaals heel erg bedankt voor alles!

    Kus

  • 05 Januari 2010 - 09:06

    Ellen:

    Hoi Rianne en Julian!

    jullie ook een heel goed 2010 toegewenst! Wat te gek om je instructuer te hebben. Echt te gek! En nou ik kan me voorstellen, dat je het eng vind. Bij zwemles heb ik dat ook nog wel is en dat geef ik toch al weer een paar jaar. En bij jou moeten ze ook nog naar diepte! Haha. Ik was trouwens op Mallorca geweest om te duiken, 5 dagen in oktober, helemaal top! Natuurlijk geen grote beesten, maar die vind je ook niet als je op safari naar de veluwe gaat. En ook dan kun je een heerlijke wandeling maken! Ik heb bevoorbeeld hele bijzondere, zeldzame zeeslakjes gezien niet groter dan 2 cm. Knalpaars en knalblauw. Heel leuk! Nou Have Fun het komende jaar en ik lees graag snel weer een verhaal!

  • 05 Januari 2010 - 13:29

    Judie En Mieke:

    Gelukkig nieuwjaar!! en... jullie hebben nu alweer 1jaar verkering.Wij hebben de eerste kus gezien!!ja ja! Ziet er allemaal heel gezellig uit bij jullie. We moeten binnenkort maar ff skypen xxxxxx

  • 07 Januari 2010 - 10:31

    Sashanna:

    Wat een lief kippie!

    En happy new year voor jullie allebij :-)

  • 09 Januari 2010 - 15:30

    Trudy En Donald:

    Wat was het super gezellig in jullie huisje!!! We hebben genoten zo met z'n allen bij elkaar tijdens de feestdagen. Geniet maar lekker in het prachtige Zuid-Afrika. Wij vonden het een geweldig land.kusssssssss

  • 12 Januari 2010 - 01:48

    :

    Hee lieverd!!
    allereerst natuurlijk alsnog: de ALLER beste wensen, dat er maar veel gedoken, genoten en gereisd mag worden!! super leuk weer even wat van je te lezen!
    Hier ook alles top, ga alweer over 2 weekjes naar huis, zit Montreal avontuur er alweer op, maar wat was het gaaf!!

    Geniet en spreek je gauw chick!!! xx Tes

  • 13 Januari 2010 - 09:43

    Sappie:

    GEFELICITEEEEEERD MET JE INSTRUCTEURSSSS! wat onwijs goed van je.

    Foto's zien er weer top uit chick.
    Veel plezier en groetjes aan je ventje.

    Dikke kus uit Koh Lanta!

  • 15 Januari 2010 - 12:35

    Kim En Chicky:

    Je huisje+uitzicht zag er op skype al leuk uit maar op de foto's is het toch even wat duidelijker.
    Rian je straalt en ziet er goed uit.
    Stoere schoonvader en sprankelende schoonmama. Grappig

    Vond je mail helemaal Top. Ik hou me sterk en ga het alleen nog maar beter doen!!!
    Love you 2 liefs vanuit het witte NL en tot zondag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Rianne

Actief sinds 05 Sept. 2008
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 39977

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 27 Augustus 2010

South africa

09 September 2008 - 21 April 2009

Azie 2008/2009

Landen bezocht: