Instructeurs - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu Instructeurs - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Rianne Huigen - WaarBenJij.nu

Instructeurs

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

04 December 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

sabona,

vet A-relax!!!
had ik twee, weken geleden een leuk lief en gezellig verhaal geschreven!!!

STAAT HET NIET OP MIJN SITE!

vet irritand.

nu heb ik weinig tijd, ben namelijk bezig met mijn instructeur course..

Weinig slaap, veel lessen... en veel in het water..
maar nog ff doorzetten, en ik ben hopelijk een instructeur!!!

dus zodra ik klaar ben!!
zal ik wat meer op internet gaan!

WANT IK MIS JULLIE!!!!!
heel erg!

kussss

ik zal dan ook eindelijk weer foto's sturen!

EN DOE DE GROETEN AAN DE SINT!

  • 04 December 2009 - 20:11

    Trudy:

    Heel veel succes met je opleiding voor duikinstructeur!!!! We duimen dat het je gaat lukken en zijn nu al trots op je. Nog maar 2 weken en dan........

  • 04 December 2009 - 21:49

    Robbert & Ola:

    Hey zushi! Eindelijk weer een verhaal(tje). Super cool dat je bezig bent met je instructeurs diploma. Over 2 weken komen we daar "gebruik" van maken!!! See you soon!!! Kus Robbert & Ola

  • 06 December 2009 - 13:40

    Kim En Chicky:

    Zet m op mop!!!

    Wij missen jou ook...
    LIEFS vanuit het natte NL!!

  • 07 December 2009 - 08:22

    Mieke En Judie:

    Dat is balen van je verloren verhaal!! Maar goed, jij gaat weer in de schoolbanken! Leuk!! Groetjes aan je boy en stuur maar snel wat foto s!

  • 09 December 2009 - 21:10

    Marja :

    ik wacht gewoon op je verhaal wat wel gaat lukken ,ik dacht al ik hoor niets van rian.
    nou ik hoor het wel weer als je een mooi verhaal heb geschreven en als je even tijd hebt kijk dan op hyves dan zie je Chicky-Sola bij Piet op schoot
    kus marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Rianne

Actief sinds 05 Sept. 2008
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 39977

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 27 Augustus 2010

South africa

09 September 2008 - 21 April 2009

Azie 2008/2009

Landen bezocht: